BILDER FRÅN BOWLINGFESTEN


Iskall cider...gott!


Så här startade uppladdningen inför kvällens bowlingfest, en iskall cider! Samtidigt som vi gjorde oss i ordning för kvällen smuttade jag på en god cider, det var längesen jag drack cider så då smakade det extra gott.

M och jag cyklade iväg hem till Carola och Josef för en liten förfest, där bjöds det på god dricka och lite snacks. Kvällen var så härlig så vi satt ute på deras altan.



Här pratas det för fullt

Bowlingfesten började med en god tacobuffé. Maten smakade hur bra som helst och stämningen var på topp! Alla pratade, drack och åt. Efter drygt en timme var det dags för lagindelning, välja skor och hitta ett klot som var lagom tungt.



Lagbild på vårt lag

Som jag skrev tidigare idag var vårt lag riktigt bra igår! Cissi och jag började med strike och spärr så vi satte ribban för grabbarna direkt  ;) Alla var faktiskt jätteduktiga och vi var i topptre hela tiden fram till sista serien då tappade vi fokus totalt...ja, ja så kan det vara...kul hade vi i alla fall! Jag lyckade för första gången någonsin att slå en strike när jag hade "röda käglan" så jag vann en barbiljett. Gissa om jag var glad?!



Här har jag precis vunnit en barbiljett


Här är bowlingen i full gång


Josef på väg att göra strike


Vinnarna i lagtävlingen blev Erik, Bidrag och Christin. Tyvärr lyckades jag inte få någon bild på dem. Vinnaren i "Herren på täppan" blev inte helt oväntat M! Med eget klot och förflutet i korpbowling var det ju inte helt oväntat (kanske till och med fusk...) Vi hann med en omgång "Herren på täppan" till och då vann Martin J.



Marcus vann "Herren på täppan"



Kvällen gick otroligt fort, men det gör den ju alltid när man har roligt. Mycket skratt och många strike innehöll kvällen!

TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER FÖR EN FANTASTISKT ROLIG KVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0