EN OLYCKA

Jag hade tänkt berätta om vår lilla utflykt till Lerum igår men då hände det en olycka med datorn (och den här gången var det inte M utan JAG som orsakade den!!) så jag kunde inte göra det, får ta det när jag kommer hem från jobbet. Det var i alla fall jättemysigt att träffa familjen Ebefors/Rogersson och få se deras lilla skatt Leia. Gud vad fort man glömmer hur små barnen är när de är nyfödda! Leia var så söt så söt! Thyra tyckte nog också om henne för hon ville stå länge och titta på henne när hon sov i sängen och när hon skulle äta var hon med och tittade och lika så när det var dags för ny blöja. 

Idag är det måndag igen och dags för en ny vecka. Vi var ju på Allum i går och där hittade jag en fin topp att ha till Marias fest i början av maj, men där fanns den inte i min storlek så jag stack fram på stan på min rast för att kolla om den fanns här...och det gjorde den! Men jag har bara hängt undan den än så länge, jag får fundera tills i morgon hur jag ska göra. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och ärligt talat har jag inte funderat så mycket på den frågan än så jag får nog göra det innan jag bestämmer mig för toppen eller inte...men SNYGG var den! (och dyr tyvärr....)

Saknar min lilla sessa som jag skulle vilja mysa med just nu, men hon har ju det givetvis bra där hon är, hon sover nog nu skulle jag tro och sen kommer mormor och hämtar henne så då blir hon glad. Men jag skulle vilja gosa med henne för min skull, för att stilla mitt eget beroende lite, får ta och göra det ikväll. Ikväll ska vi förresten få träffa en annan liten nyfödd tjej för första gången...mysigt!



Back to work....


Kommentarer
Postat av: Camilla Ö

Hej hej.

Bara jag som tittar in lite. Har precis kommit hem från jobbet, såg ditt mail o har läst igenom hela bloggen nu. Kommer fortsätta läsa om vad ni har för er =)

Vår i Växjö nu (det regnar inte alltid här även om det känns så ibland...)

2009-04-20 @ 17:08:44
Postat av: Camilla Ö

Tänkte bara säga hej. Kom hem från jobbet för en stund sen, såg ditt mail o har precis läst igenom hela bloggen. Kommer fortsätta läsa om vad ni har för er =)



Vår i Växjö nu (det regnar inte alltid här även om det känns så ibland...)

2009-04-20 @ 17:23:27
Postat av: Camilla (igen...)

Värst vad jag blev tjatig då... Det strulade första gången jag skrev så jag trodde inte det skickades. Sorry... Du kan ta bort den ena.

2009-04-20 @ 17:44:59
Postat av: Sofia S

Gud! Jag har massor att läsa ikapp ser jag, våran dator har ju strulat men nu så.. :-) Vi hörs om helgen! Puss o hej!

2009-04-20 @ 19:59:34
Postat av: Karin

Hej Camilla, vad roligt att du kikar in! Välkommen tillbaka =)



Sofia: Hoppas du är laddad inför lördag! Kram vännen!

2009-04-22 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0