FÖDELSEDAGSFIRANDE X 2

I eftermiddag har vi varit hos mina kusiner ( egentligen kusinbarn men de räknas som kusiner) och grattat dem. De fyller år med bara några dagars mellanrum så vi brukar fira dem samtidigt. Vi fick god smörgåstårta och sen en annan jättegod tårta. Tyvärr åt Thyra ingen smörgås tårta men den andra gick ner, så klart det var ju socker i den! Först var Thyra lite reserverad och gnällig men efter ett tag var det full fart på henne. Thyra och Elsa studsade studsbollar till varandra, de var jättesöta!




Jag och sötnosen på väg på kalas


Tyvärr glömde jag min kamera hemma så några bilder kan jag inte bjuda på. Istället får ni se en bild på det JÄTTEFINA armband som jag fick av Maria! Hon är så otroligt duktig på alla möjliga hantverk, hon drejar, målar och nu gör hon även smycken. Här kan ni gå in om ni vill se lite av det hon har gjort, bland annat en jättefin tavla av mig, M och Thyra. Här kan ni se mer fina saker som hon har gjort, hon är sååå duktig!!




Det fina armbandet som jag fick av Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0