FÖRSTA MÖTET MED LILLA LEIA

I söndags åkte vi till Lerum för att hälsa på Camilla, Linus och Leia...det var jätteskoj att äntligen få träffa dem! Och lilla Leia var givetvis supersöt! När vi kom höll Linus på att snickra terass, kommer bli många härliga grillkvällar där när den är klar. Sen gick vi husesyn så klart....oh my! vilket fint hus de har! Gissa om vi blev avis och än mer sugna på att bygga vårt drömhus. Efter husesynen bjöd Camilla på gott fika och vi fick oss en mysig pratstund. Älskade vännen du betyder så mycket för mig!



Söta lilla Leia



Vilka flashbacks jag fick när jag höll i lilla Leia, tänkte tillbaka på när Thyra var nyfödd, det är inte klokt vad fort tiden går! Thyra blev ju genast ännu större när man såg Leia, och hon var väldigt intresserad av lilla "bäsen" som hon säger. Hon skulle titta när hon åt, när Camilla bytte blöja och när  hon låg och sov.

Tiden sprang iväg när vi var där och eftersom det var söndag och Thyra skulle till förskolan dagen efter ville vi komma hem i tid, så vid sex-tiden åkte vi hemåt igen. Thyra var lite missnöjd med att behöva sitta still i bilen men till slut lugnade hon sig och den sista biten sov hon.





Nöjd tjej med sin nya ballong



Innan vi åkte till familjen Ebefors/Rogersson gjorde vi ett besök på Allum. Det fanns en hel del roliga affärer att strosa runt i, M fyndade snygga skor, Thyra fick en fleecejacka och en ballong (det sistnämnda var nog det bästa enligt henne), jag fick ett linne (eller fick och fick....ja ni vet vad jag menar) och mer än så blev det inte. Vi åt lunch på MAX och Thyra tyckte väldigt mycket om stripsen, hon åt en hel liten påse!




Mmmm...stripes är gott!




 

Tack för att vi fick komma och hälsa på er och träffa er lilla prinsessa! Hoppas vi ses snart igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0