FREDAGSMYS

Nu i eftermiddag har vi haft mysigt besök av Emma och Thomas. De var så gulliga som hade med sig ett litet påskägg till Thyra - tack! Vi fikade gott tillsammans och satt och småpratade om allt möjligt. Emma hade en stor och fin mage, det är nästan så att jag blir sugen på att ha mage igen. Nästa vecka ska det titta ut en liten bebis där är det tänkt, vi är jättenyfikna på vem det är som tittar ut!

Nu ikväll har M kockat gott kött och potatis och sås till det, jag var lat och satt bara och tittade på men jag känner mig så trött nu ikväll så det är skönt att det är påsklov nästa vecka. Då ska jag ta det lugnt och bara mysa med min sessa!

Idag hämtade vi ut ett paket som jag skickat efter för någon vecka sedan. Det innehöll bl a ett sött glas till Thyra, jag har tänkt att vi ska ha det glaset som "fredagsmysglas". Kul att ha något lite extra att ta fram när det är helg och extra mysigt. Thyra föll för det direkt! Hon är väldigt tacksam att köpa saker till för hon blir alltid jätteglad när hon får något, och speciellt om det är i ett paket.



Nytt fint glas



Inviger nya glaset



Fredagsmysglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0