KÄRLEK TILL NÄRA OCH KÄRA

Idag har det inte blivit några inlägg för jag har prioriterat att vara med Thyra, så datorn har fått stå orörd. Jag fick hämta Thyra lite senar än vanligt idag för jag var tvungen att jobba över lite, men det var inga bekymmer som tur va. Vi gick direkt till lekplatsen när vi kom hem och där var det en massa andra barn så Thyra var lite reserverad men samtidigt nyfiken på vad de gjorde. Vädret hade bättrat till sig rejält under dagen för när jag var ute på lunchen var det svinkallt men när vi var på lekplatsen var det riktigt skönt. En dam som var på lekplatsen sa att det skulle bli jättefint väder i helgen...lovely!!

M var bara hemma och vände idag, han var med oss och åt mat men sen var det dags för fotbollsträning så jag och Thyra fick roa oss själva. Det var ju inga problem för det var ju tid för "Bolla" med Thyras favoritprogram idag - Lilla Prinsessan. Sen var det dags för bad, idag slog vi nog rekord i badtid för Thyra badade i en timme!! Vi blåste såpbubblor och busade, sen somnade hon gott  =)

När M kom hem tog jag mig en lång promenad, det var sååå skönt att få komma ut och andas frisk luft och få rensa huvudet lite. Det är mycket på jobbet nu och det tar kraft ifrån mig så då känns det extra bra att få vara runt nära och kära, så eftermiddagen med Thyra var precis vad jag behövde. Innan vi fick barn visste jag inte att man kunde älska någon så mycket så att det gör ont i en, men sen Thyra kom vet jag hur det känns! Hon är den som betyder absolut mest för mig och jag skulle vilja vara med henne jämt! När jag satt och gosade med henne idag kände jag mig sååå lyckligt lottad som har blivit berikad med en underbar dotter som skiner upp varje morgon när hon ser en, som blir jätteglad när man kommer och hämtar henne på förskolan, som springer omkring och säger "hej mamma" så fort hon ser en och som helt enkelt bara är helt underbar!


Älskade, underbara Thyra du är SÅ värdefull och jag älskar dig så det gör ont i mig!



Blev ett ganska långt inlägg, men ibland är det skönt att skriva av sig lite. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa ut min bok som jag läst på vääääldigt länge och nu har jag köpt ännu en bok som ligger och väntar på mig.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0