LÅNGHELGEN HAR REDAN BÖRJAT

Precis som rubriken säger så har min långhelg dragit igång! Thyras förskolan har stängningsdag i morgon så jag och Thyra får en hel dag tillsammans och sen är det 1:a maj så nu blir det några mysiga dagar tillsammans. Jag hoppas på fint väder i helgen så att vi kan vara ute mycket.

Idag har varit en ganska vanlig dag med lämning - jobb - hämtning, vi hann även med lite lek på lekplatsen. Ikväll har både jag och M tränat, känns skönt att ha kommit igång med träningen igen. Sen har jag pratat i telefon med två av mina bästa vänner, känns så skönt efter våra samtal för jag känner mig så glad över att  ha så bra och fina vänner, ni ger mig energi!

Thyra sover sen några timmar tillbaka och vi har varit duktiga och städat av golven ordentligt, blir väääldigt mycket sand inne med en liten sessa som gillar att baka sandkakor. Nu är det soffan som gäller, M tittar på hockey och jag ska surfa runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0