LEK I VÅRSOLEN

Ingen har väl kunnat låta bli att vara ute i vårsolen idag! Vilket underbart väder vi har fått lagom till påsken. Skönt att ha en långhelg ledigt tillsammans hela familjen.



Full fart på lekplatsen


Idag har jag och Thyra varit och hälsat på min farmor Majsan medan M har varit och spelat fotboll. När M kom hem cyklade vi alla tre en liten sväng och tittade bland annat på den tomt som vi har tingat, svårt att tänka sig hur det kommer se ut sen när det är fullt med hus där. Till slut hamnade vi på en stor lekplats där Thyra kunde röja runt till tusen. Vi hade med oss lite fika och satt i solen och mumsade på bullar tillsammans....MYS!



Hej, här kommer vi!



Tut, tut!

Nu ikväll har sessan badat och när hon hade somnat åt jag och M god tacomiddag tillsammans. Det var rätt skönt att få sitta ner bara jag och M och prata lite, det har varit mycket jobb för M det sista så vi har knappt hunnit umgås känns det som. Nu är det tv-soffan som gäller, risken är att vi båda sover innan 22, men då är vi i så fall pigga i morgon då vi ska fram på stan en sväng och sen hem till mamma och pappa och äta lunch.



Bakar en massa sandkakor


Njut fredagkvällen det ska vi göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0