LUGN FREDAGKVÄLL

Nu har jag och M landat i soffan och kommer stanna kvar där resten av kvällen. Det blir en väldigt lugn kväll, känns som att det var längesen jag satt ner i soffan och bara tittade på TV, så efter det här inlägget åker datorn bort. Först måste jag bara bjuda på en bild på Thyras första påskpynt.



Thyras första påskteckning


När jag hämtade Thyra idag satt det en jättefin påskteckning på hennes hylla, mammahjärtat slog extra hårt och jag kände mig sååå stolt över mitt lilla hjärta som hade gjort ett sånt fint konstverk. Nu pryder den fina teckningen vårt kylskåp.



Så här fin var Thyra på förskolan idag, ny tröja från mormor


Såpbubblor är kul



Njut fredagkvällen allihop!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0