MATLAGNING x 3

Jag vet inte vad som har hänt med mig idag men idag har jag lagat mat 3 gånger!! Jag som väldigt sällan lagar mat annars, det är M som står för matlagningen i det här huset men idag så...




Köttbullar och potatis



Kyckling och bacongryta


Idag var det först lunch vid 12 och sen är ju Thyra så liten fortfarande att hon ska äta lagad mat två gånger per dag så vid 17 blev det ett mål till, och nu ikväll har jag förberett lunchen till imorgon då några gamla jobbarkompisar med barn kommer hit. Det är nog första och sista gången jag lagar så här mycket mat, känns som jag inte gjort annat än stått vid spisen men jag har faktiskt gjort massor idag, vet inte hur jag har hunnit med allt egentligen. Jag har grejat med tvätt, handlat mat, varit på stan, lagat mat x 3, tvättat fönster, fixat med påskhälsningar, haft besök, postat brev i sista sekunden...ja herre gud vilken dag! Helt klart dags för sängen nu, för i morgon står det en hel del på schemat också, men först blir det en liten puss på min sessa ♥







GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0