MYCKET SKRATT

Redo för after work




After worken igår med jobbet var jätteskoj! Var längesen jag skrattade så mycket! Först var vi på Rymd och åt buffé och drack vin. För 55 kr fick man ett glas vin eller öl och sen en ganska enkel buffé som man fick äta hur mycket man ville av, det tyckte jag var helt ok pris. Måste bara säga att vilken utsikt man hade där uppifrån!! Helt otrolig! Det var visserligen ganska så trångt men väldigt fint och helt oslagbar utsikt! Dit vill jag gå fler gånger!

Efter Rymd gick vi hem till en jobbarkompis och fortsatte festen där. Gud vad vi skrattade och pratade! De som gick förbi utanför måste ju trott att vi var helt knäppa. Det var ett konstant babbel och till slut skrattade vi så mycket att vi inte visste vad vi skrattade åt. En musiktävling hade vi också, jag brukar vara urkass på sånt där men vårt lag kom tvåa och jag kunde faktiskt en del svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0