ÖVERBY

Idag har vi varit i Överby och shoppat loss. M behövde nya kläder och jag var på jakt efter jeanskjol/jeansklänning till Thyra. Det blev en hel del handlat, M köpte både byxor, tröja, jacka och skärp. Till Thyra hittade jag (som alltid) massor, hon fick tröjor, kofta, strumpbyxor och ett par jättefina jeans hängselshorts. Till mig köpte jag ett par skor och ett spray som skyddar håret när man plattar det och som även gör så att håret inte krullar ihop sig när det är fuktigt ute....hoppas verkligen det funkar för mitt hår krullar sig ALLTID när det är fuktigt ute och det är jag trött på!



Redo för shopping


När vi var på Överby träffade vi Sofia och hennes Marcus och Hedda, så det fick bli en spontanlunch med dem....jättemysigt! Tjejerna hade inte direkt tid att äta för bredvid där vi satt och åt fanns det en affär som delade ut ballonger till alla barn. Så efter maten styrde tjejerna kosan direkt dit och sen var de hur nöjda som helst.



Kul att leka med ballonger


Glad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0