PÅ VÄG TILL LERUM

Snart ska vi åka iväg till Lerum och hälsa på våra kompisar Camilla och Linus och deras lilla Leia. Ska bli jättekul att träffa dem och få se deras lilla skatt. Nu har du även flyttat in i sitt nybyggda hus så det ska bli jättespännande att få se det också, mina drömmar att få bygga ett eget hus kommer säkert bli ännu större efter besöket idag. Men innan vi kommer till Olofstort blir det ett besök på Allum.

I morse var Thyra för fin, hon tog på sig mina skor och sa "baj, bajs" (= bye bye) och sa att hon skulle åka hem! Gullunge!


Bajs, baj...nu drar vi till Lerum!




Kommentarer
Postat av: farmor

Vem brås det barn på?

2009-04-20 @ 08:46:42
Postat av: farmor

Vem har detta barn ärvt alla galenskaper från?

2009-04-20 @ 08:51:02
Postat av: farmor

2009-04-20 @ 08:53:24
Postat av: Karin

Jaa du, skointresset har hon nog fått av mig skulle jag tro ;) men den spexiga sidan står nog Marcus för!

2009-04-20 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0