PÅSKDAGEN DEL II


Kort taget i farten därav det kapade huvudet  =)



Jag kan inte nog många gånger hylla det här underbara vädret! Jag älskar sol och värme så jag vill inte att det ska ta slut utan nu ska det bara stegra sig. Nu i eftermiddag cyklade vi ner till stan för att möta upp Sofia, Marcus och Hedda, tillsammans med dem cyklade vi till en lekplats där tjejerna direkt började leka i sanden och vi satte oss på en filt och njöt solen. Vi tog en liten fikapaus men Thyra hade som vanligt inte tid att sitta still utan hon skulle fortsätta leka. Efter all lek cyklade vi hem igen och gjorde hemmagjordpizza som Thyra gladeligen åt....GÖTT!



Pappor och barn leker för fullt i sandlådan


Nu är snart påskledigheten slut bara en dag kvar, så det gäller att göra något bra av morgondagen. Thyras farfar kommer hit i morgon och hjälper oss att beskära vårt enda träd och stannar sen också på middag, på eftermiddagen ska vi på kalas. Förhoppningsvis är det solsken i morgon också och då blir det nog några timmar med utelek.



Thyra hade energi över trots all lek på lekplatsen så vi körde lite bil när vi kom hem



 


Underbara sessan


Sessan sover sen några timmar tillbaka den här gången med Pippiboken bredvid sig i sängen...gullunge! Jag ska också gå och lägga mig strax, ska försöka läsa ut min bok så att jag kan få börja i en ny snart, har massor som ligger och väntar på mig.

GOD NATT!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Det ska bli roligt att se vad du läser härnäst!

Vad mysigt ni har det på dagarna.



KRAM

2009-04-13 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0