PÅSKPYNT

Påskpyntet "flödar" verkligen här hemma..nää här finns inte mycket till påskpynt. IMen idag har jag äntligen tagit tag i påskriset som legat på terassen ett bra tag så nu är det fina fjädrar i det. Inne har jag också satt fjädrar i påskris, men det har nu åkt ut på terassen för jag nyser hela tiden. Vet inte om det beror på påskriset men det kan lika väl stå på terassen över natten. Det enda påskpynt förutom riset är en tupp som så fint står på tvbänken, mer än så blir det inte, jag orkar inte hålla på att ta fram en massa för en helg bara och förresten så har vi inte direkt något påskpynt. Fast vi har ju det finaste påskpyntet man kan tänka sig - Thyras teckning som sitter i köket!




Påskpyntet "flödar" här hemma



Så här fint har vi det på terassen nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0