PLÄTTAR


Mormors smaskiga plättar


Mormor var så snäll idag som bjöd mig och Thyra på mat. Jag hade beställt en av mina favoriter plättar och givetvis fick vi det. När Thyra var liten bebis och jag var föräldraledig var vi ofta hemma hos mormor och åt plättar men nu var det ett bra tag sen vi åt det. Som alltid var det supergott och vi åt för mycket som vanligt så vi blev proppmätta efter maten. Thyra somnade då gott så jag och mamma fick en mysig stund ute i solen där vi kunde slappa efter maten.

Thyra var som vanligt lite busig idag. Hon ska alltid riva i mormors smycken när vi är där, men idag nöjde hon sig inte bara med smycken utan hon kom ut med mormors glasögon på sig. Både jag och mamma skrattade åt henne när hon kom ut med dem på sig och då sken hon upp som en sol och sen skulle hon ha dem med sig hela tiden. En liten spexare!



Busiga Thyra i mormors glasögon


Så söt man kan vara i glasögon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0