ROLIGARE ÄN SÅ HÄR BLIR DET INTE IDAG


Påfyllt kylskåp är inte fel...



Precis som rubriken låter så blir det inte mycket roligare än ett påfyllt kylskåp ikväll. Dagen idag började soft som vanligt, jag fick en rejäl sovmorgon vilker var välbehövligt för Thyra sov hos oss (= på mig) nästan hela natten. Sen körde jag och Thyra en soft morgon som vi brukar på tisdagar, vid halv elva tog vi cykeln till förskolan och jag lämnade Thyra där och fortsatte mot jobbet. Jag hade tänkt ta vägen inom MQ för att titta på toppen som jag hängde undan igår men jag bestämde mig för att den var för dyr så jag får försöka glömma den!

Jobbet idag har gått i ett, det är något med tisdagar för det händer alltid något då! Jag har min första lektion 12 och den sista slutar 15 så egentligen borde inte dagen vara så jobbig men det är den!! Och idag var det nog rekord!! Ja, ja i morgon är det en ny dag (som bara kan bli bättre...)

Mormor var gullig och ställde upp och hämtade Thyra på förskolan idag och till Thyras stora förtjusning gick de hem till mormor och morfar idag, vilket innebar att hon fick träffa "Mojja". När jag kom vid 17 märkte hon knappt att jag kom, hon gillar verkligen att vara hos mormor och morfar, där är det full fart från det att hon kommer till hon går hem, och vi fick knappt med oss henne hem idag. Det fick bli tidigt i säng för Thyra ikväll för hon var jättetrött. M tog läggningen och jag stack ner till stan för att handla mat.

Nu har vi landat i soffan och inväntar de desperata damerna!

Hoppas er dag har varit bättre än min!
God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0