SLAPPARSÖNDAG

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagens fest men tyvärr så kanjag inte få över bilderna från min kamera till datorn här så jag får göra det ikväll när vi är hemma igen. Men jag kan ju säga att kvällen igår var väldigt lyckad! Att vi har så många underbara vänner som gjorde att festen igår blev så rolig är ju underbart! Tack allihop! Kvällen bjöd på god mat (jag åt för mycket och blev jättemätt, men det var ju inte så konstigt eftersom det var tacos), en massa prat och skratt under tiden vi åt och sen en jätteskoj bowlingtävling. Vårt lag kämpade på som bara den och vi var duktiga på alla serier utom den sista (vet inte vad som hände då...) så tyvärr vann vi inte, men skoj hade vi! Berätta mer sen när jag har bilderna.

Jag och M fick en rejäl sovmorgon idag, minns inte när vi sov så länge sist men det är nog närmare två år sen sist. Thyra sov ju hos mormor och morfar inatt och hon hade haft det toppenbra (hade inte väntat oss något annat), så vi hade ingen liten sessa hemma som väckte oss utan vi fick vakna av oss själva. Jag gick upp vid 10 och M vid 11 och vi båda två är pigga idag. Nu har vi ätit lunch hos mamma och pappa och så fort Thyra vaknar ska vi åka ut till min bror och hans sambo och hälsa på dem i deras stuga.

Trist att inte solen är framme idag, jag hade räknat med en skön stund i solstolen medan Thyra sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0