SNART HELG...

Sorry för min frånvaro igår men dagen var sååå stressig igår. Först kom jag sent från jobbet för att hämta Thyra på förskolan, sen fort hem och äta mellanmål, sen iväg till tandläkaren med Thyra, sen snabbt som tusan hem och lämna Thyra och byta om för träning, sen träning och sist en sväng till Vero Moda som hade Clubkväll (och ja, jag shoppade givetvis lite). Väl hemma på kvällen blev det dusch och städning, sen stensomnade jag i sängen!

Idag är det fredag och på jobbet idag är det väldigt lugnt för alla 7:or har innebandyturnering och jag undervisar bara 7:or idag. Det är sååå kul att se alla elever skina upp och göra sitt bästa när det spelar, man får se en helt annan bild av många elever och det är jättekul!

I eftermiddag kommer Thomas och Emma hem till oss och fikar lite, sen på kvällen blir det lugnt med god mat och slapp i soffan, tror både jag och M behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0