SOL, SOL, SOL

Vi har varit ute och njutit av solen hela dagen så här långt (vem har inte det...). Redan vid 9.30 var vi klara för att ge oss ut på en liten cykeltur, Thyra tyckte nog den var lite för lång för hon somnade nästan det sista. Vi handlade lite fika sen satte vi oss på en lekplats och fikade och Thyra lekte för fullt. Det var hur varmt och skönt som helst...helt underbart! Thyra var för söt när det kom några andra barn och skulle leka sa hon till dem "min plass" (=min lekplats). Det mesta nu för tiden är MIN!

Thyra sover just nu en sen nap men så fort hon vaknar ska vi åka ner till morfar för Thyra ska få vara med honom hela eftermiddagen och även få sova över där, för jag och M ska på bowlingfest ikväll. Åh det ska bli jättekul med fest tillsammans med alla våra vänner!! Thyra kommer inte märka att vi är borta för hon älskar verkligen att vara med moja som hon kallar morfar, så alla tre kommer få ha en toppendag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0