SOMMARVÄRME

Idag har det verkligen varit sommarvärme ute! Jag slutade tidigt så jag skyndade mig inom Kapp Ahl för att köpa en solhatt till Thyra, känns som att det passar bättre idag än mössa  =) Thyra var ledsen och lite hängig när jag hämtade henne, men när vi kom hem och vi gick till lekplatsen försvann det. Vi lekte en lång stund på lekplatsen tillslut var det Thyra som sa att hon ville hem. Vi fortsatte lekandet ute på terassen ett tag sen var det mat och bad som gällde. Om bara några minuter ska jag och Thyra åka iväg på tjejmiddag!



Nya solhatten på och ballongen skulle med till lekplatsen



Spanar in barnen som leker...



Paus i leken för en frukstund...äpple så klart!



Här äts det russin



Nu sticker vi iväg på tjejmiddag! M ska titta på fotboll, han missar seriepremiären och derbyt på grund av hans skada tyvärr.

NJUT FREDAGKVÄLLEN OCH VÄRMEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0