TACOFAMILJEN


Duktiga M har kockat supergod tacopaj!


Nu är tacofamiljen igång igen! Ikväll kockade M en jättegod tacopaj som vi mumsade i oss. Thyra åt mest chips och gurka men vi gjorde ingen stor grej av det, det var bara mysigt att sitta nera alla tre tillsammans.

M har spelat fotboll idag och de vann! men tyvärr skadade han sig lite (brukar han göra så jag vet inte hur allvarligt det är...). Thyra har haft tre barnvakter hemma hos sig i eftermiddag, det var kusinerna Ellen och Ebba och även Ellens kompis Kristine som var gulliga och ställde upp som barnvakt. Thyra verkar ha haft jätteskoj! Tack tjejer!

Jag har varit iväg på seans i eftermiddag...vilket var spännande! Jag har varit på det tidigare men inte med det här mediet och den här gången var det lite annorlunda, det handlade mer om tips och råd än om kontakter med dem på andra sidan. Jag fick en del bra råd men även en del frågetecken...kan ju säga som så här att jag skulle vilja ha MYCKET MER info från mediet, man fick liksom mersmak när man satt där. Framtiden får avslöja om hon har rätt eller inte! M tycker jag är tramsig som tror på sånt här så jag hoppas att chansen kommer att få träffa samma medie igen för då ska han få följa med! Hon sa så många saker som stämde in i stort sett alla gånger så det går inte att INTE tro på henne!

Nu börjar Robinson....ha en skön lördagkväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0