THYRAS RUM

När jag rensade kameran nu ikväll hittade jag dessa bilderna. De är tagna efter den gången då jag och Thyra städade hennes rum tillsammans. Tanken var att jag skulle visa er dem då men det glömde jag tydligen av. Ja, ja bättre sent än aldrig säger man ju.


Nystädat och fint



En annan vinkel



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min bok, vill läsa ut den nu så att jag äntligen kan få börja i en ny. Inte för att boken är dålig men jag har hållt på med boken vääääldigt länge nu. Det bästa är kanske inte att läsa så här på kvällen för jag kommer inte mer än några sidor och sen sover jag, men bättre det än inget också somnar jag ju gott.

Hoppas på en härlig dag i morgon, solsken och värme tack! Thyra och jag har inte direkt några planer för dagen, får lite besök på förmiddagen men annars har vi inga planer. Blir nog en sväng till lekplatsen om jag känner oss rätt.

SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0