UNDERBARA SOL

Vilket fantastiska väder det har varit i eftermiddag! Jag och Thyra åt mellanmål ute på terassen och det var så härligt att kunna sitta ute och äta. Thyra var väldigt fascinerad av att sitta i en av utestolarna, ena stunden satt hon ner och andra stod hon upp, hon hade inte direkt tid att äta (som vanligt...).



Mysigt mellanmål ute på terassen idag



Stå upp och äta yoghurt funkar jättebra enligt Thyra


Efter mellanmålet var vi ute i trädgården och lekte och passade på att njuta av solen. Jag upptäckte att vi snarast måste köpa en ny solhatt till Thyra för förra årets var för liten märkte vi när vi testade den. Vi spelade fotboll, blåste bubblor, läste böcker och provade halsband och armband. Jag berättade för Thyra att hon skulle akta sig för getingar och humlor, så när hon såg en humla sa hon "usch, usch" och närmade sig mig...snabblärd tjej!!




Förra årets solhatt var lite liten i år...




Spelar fotboll och jagar bubblor


Eftermiddagen idag har varit underbar och tydligen ska det fina vädret fortsätta, perfekt till helgen! I morgon hämtar jag Thyra tidigt så jag tror vi tar en cykeltur till parken och kollar in alla fina vårblommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0