VÅR TISDAG

När jag lämnade Thyra idag var hon lite ledsen men så fort jag hade cyklat iväg var hon i full fart med att leka ute på gården. Det är klart att det var lite konstigt för henne att bli lämnad för hon har ju varit hemma med mig i över en vecka. Det var farmor som var snäll och hämtade Thyra idag och hon blev jätteglad när hon fick se farmor! Sen hade hon ätit potatis och SEX köttbullar till middag!! Helt otroligt att vår lilla Thyra som bara petar i maten äter hela 6 köttbullar....underbart!

Jag fick jobba över lite idag men när jag väl var hemma var det bara att byta om på Thyra, skriva inköpslista och åka till Willys och handla. Thyra var trött efter att ha lekt hela dagen på förskolan så det fick bli pyjamas och välling när vi kom hem, sen somnade hon som en stock.



Tack så mycket för de fina kläderna farmor!



Så här fina kläder fick Thyra av farmor idag! Vi har inte mycket kläder i rött så det var jättevälkommer för Thyra är väldigt fin i det. Kommer bli flitigt använt i sommar och även i höst.

Nu är det Desperate Housewives som gäller här och det verkar som om det är dubbelavsnitt så det blir en rejälv tv-kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0