VECKOHANDLAT

Thyra och jag var på Willys i morse och veckohandlade, jag trodde det skulle vara massor av folk eftersom det är påskhelg men det var rätt lugnt faktiskt. Nu har vi laddat upp med mat i kyl och frys, vi hoppas på grillväder i helgen för vi köpte kött och marinad...smaskens!




En sån här tuffing hjälpte mig att handla idag och charmade alla i affären



Efter Willys blev det en sväng till Rydéns för när jag tog på Thyra hennes vårjacka idag såg jag att den var för liten så vi måste leta efter en ny. Jag har tidigare sett att de har fina skaljackor på Rydén till bra pris, och vi hittade en jättefin men tyvärr var den för stor. Så jakten på en jacka till Thyra får fortsätta en annan dag. Vi tog även en sväng fram på stan, hade egentligen tänkt göra det i eftermiddag men det fick bli nu när vi ändå var framme och hade tid. Diverse ärenden uträttades bland annat presenter som skulle köpas, ramar som skulle lämnas tillbaka (som jag tyvärr glömde i bilen!!), nya vita linnen att ha under behövde köpas för de flesta rök igår när jag rensade garderoberna, vita linnen håller inte mer än en säsong tycker jag för sen blir de rätt dassiga.

Nu sover sessan efter lite lunch så nu ska jag tvätta mina fönster...tjoohoooo vad roligt...NOT! Någon som vill byta med mig?!


Kommentarer
Postat av: Sofia S

Rekomenderar polarn o pyrets skaljackor, de är toppen! Hedda har en nu som jag köpte (ny) från tradera. Förra året hade hon från Didriksson, den var också jättebra! Synd att jag inte tänkte på det, den kunde ni ju tagit men sålde den för ngn månad sen:-(

Hoppas ni hittar ngn bra jacka! Men som sagt, de ovan rekomenderar jag verkligen.. Både andas o håller vinden utanför+ vattentåliga. Kan ju behövas en dag som denna! :-)

2009-04-08 @ 22:14:43
Postat av: Karin

Det får jag ta och kolla upp, ska nog till Allum nästa helg och där har de väl POP tror jag.

2009-04-09 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0