ÄNTLIGEN LITE SOLSKEN

Igår fick vi äntligen en skymt av den efterlängtade solen. Förmiddagen spenderade vi hemma, vi tog det lugnt och var ute i trädgården och grejade och lekte. På eftermiddagen var vi bjudna ut till min bror i Strö på lite fika. Vi hade en riktigt härlig stund på altanen i solgasset. Vilken påverkan solen ändå har på en, så fort den visar sig blir man pigg och glad! Vi hade det så skönt där ute så vi blev kvar ända till sent in på kvällen. Det blev en spontan grillkväll med mycket god mat och sen lite spel (tjejerna vann!!). Thyra älskar att vara ute i stugan i Strö, hon går omkring och grejar med allt möjligt och busar lite med Lucas emellanåt. Maria hade köpt supersöta trädgårdsgrejer till barn som Thyra lekte med, tyvärr fick jag inte med mig kameran ut så jag har inga kort att visa men hon var jättesöt i trädgårdshatten.

Synd att semestern snart är slut, jag hade kunnat tänka mig många fler sådana här dagar! Men om två veckor bär det ut till stugan igen för den numera traditionsenliga KRÄFTSKIVAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0