FÖRSTA BESÖKET HOS FRISÖREN

Idag var det premiär för Thyra hos frisören. Innan vi åkte hemifrån ville hon inte klippa sig, jag tror hon var ganska så nervös inför vad som skulle hända, men väl där var hon jätteduktig! Hon satt som ett ljus hela tiden och efteråt var hon jätteglad och tycket att det hade varit kuligt som hon säger  :)  Frisören tog lite i topparna och sen klipptes luggen kort så att den inte skulle hänga i ögonen mer...hon blev jättesöt i lugg. Som belöning fikade vi på 3B´s bakgård, det var nästan lite för varmt för att sitta där, men med parasollen uppfälld var det helt ok. Planen var egentligen att jag, mamma och Thyra skulle strosa runt lite på stan men eftersom det var så varmt och fint väder åkte vi hem och satte oss i solen istället. Medan Thyra sov solade och läste jag och mamma i varsin solstol, hur skönt som helst! Sen var det min tur att åka och sätta mig i frisörstolen, mitt besök tog liiiite  längre tid än Thyras om vi säger så men oj så skönt att få fräschat till håret lite.



Första besöket hos frisören för vår lilla prinsessa



Efter frisören blev det en smaskig fika i solen. Thyra är så söt i sin lilla lugg.



Nyklippt liten sötnos


Kommentarer
Postat av: farmor

Så söt hon blev.Tack för igår.

2009-08-06 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0