HUSVISNING I BORÅS

Om bara en liten stund ska vi ge oss iväg till Borås och titta på ett hus som vi har fastnat för. Vi har bara sett planlösningen än så länge så det ska bli riktigt spännande att se det på riktigt. Hoppas, hoppas, hoppas det är ett hus som faller oss i smaken för varje gång jag bläddrar i en huskatalog blir jag snurrig i huvudet av alla möjligheter som finns med ett hus. Tyvärr känns köket inte helt hundra på de bilder jag sett men det kanske går att göra ändringar, allt sånt får vi svar på i eftermiddag. Förhoppningsvis bygger man ju bara hus en gång och då vill man ju att allt ska bli perfekt och så svårt som jag har för att bestämma mig så kommer det väl aldrig bli något hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0