JAHA...

..vad händer här då? Inte mycket, vi har varit ute och lekt en stund nu och snart är det dags för pyjamas för Thyra och jag ska cykla ner och lyssna på Scotts som spelar i Stadsträdgården ikväll. M ska nog njuta egentid och titta på fotboll på tvn tror jag  :)

Jobbet idag har gått bra, jag har fått min arbetsplats nu så nu kan jag släpa med mig allt mitt material som ligger och tar plats i förrådet. I morgon ska jag vara med på några möten med elever, alltid kul att träffa de nya eleverna. M hämtade mig efter jobbet för vi skulle på möte med Fiskarhedenvillan. Vi kom ut mycket nöjda och glada efter det mötet så nu blir det till att rita planlösningen på vårt drömhus  :)

Kommentarer
Postat av: Christin

Va roligt att ni verkar hitta nåt som ni är nöjda med, hoppas det blir bra!!1 Kul oxå att vi har samma hustillverkare! Lycka till med nya jobbet!

Kram kram

2009-08-13 @ 06:01:07
URL: http://silverbacken.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja, det känns jättebra! Han vi pratade med var trevlig och kunnig så nu gäller det bara att få till en bra planlösning. Vad hette huset som ni ska bygga??

Kram, kram

2009-08-14 @ 20:18:44
URL: http://justharochnu.blogg.se/
Postat av: Christin

Pratade ni mer Curt elle?? han är verkligen super bra! Vårat hus heter Lärkan. Hoppas Thyra piggnar till snart, inget roligt att vara sjuk. Ni är väldigt välkomna ut till tomten och kika lite någong dag om ni har lust, det är bara att höra av sig! Kram kram, ge Thyra en kram från mig oxå!

2009-08-14 @ 22:38:11
URL: http://silverbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0