JOBB, JOBB, JOBB

Idag var det en lång arbetsdag på jobbet, kom inte därifrån förrän närmare halv sex. När jag kom hem mötte jag M i dörren som stack iväg på fotbollsträning. Eftersom jobbet nu har dragit igång har magen ställt sig in på skollunch-tider så idag åt jag lunch strax innan elva, gissa om jag var hungrig när jag kom hem?! Så det var spisen som gällde med en gång. Därefter lyckades jag blunda för alla to-dos och lekte och gosade en massa med min prinsessa. Sen gällde det att få henne i säng. Det var inga problem idag, hon somnade till med vällingflaskan i munnen flera gånger...sötis! Sen fick min långa arbetsdag fortsätta här hemma med tvätt, städ och diverse plock...trist men så blir det vissa dagar. Sparade strykhögen till imorgon så jag slipper vara sysslolös då  ;)

Nu ska jag faktistk gå och lägga mig för jag kom i säng alldeles FÖR SENT igår! Jag och M satt och ritade planlösningar på vårt framtida drömhus (som snart kanske blir verklighet!!) och tiden bara försvann. Jag som är superberoende av min sömn får se till att sova ikapp mig nu.

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0