MER THYRA-BUS

Nu när man är ledig borde man hinna blogga mer än vanligt men istället är det precis tvärtom, tiden räcker inte till alls för allt jag vill göra. Det här är mina sista semesterdagar innan jag börjar jobba efter lååång sommerledighet så jag prioriterar tid med Thyra och M istället för att sitta framför datorn. Men nu sover sessan och M spelar fotboll så då få jag passa på att blogga lite.

Hittade lite kort i kameran som jag glömt bort. Det är Thyra-Bus som jag kallar henne som har varit i farten igen...



Thyra tyckte hon passade bättre i dockans vagn istället för dockan själv. Morgonfriss där håret står åt alla håll.



Äter frukostmackan iklädd mammas träningslinne. Än en gång den fina morgonfrisyren  :)



Matchar armband och diadem, men hur har diademet hamnat egentligen?! Inspirerad av Björn Borg kanske  ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0