SJUK LITEN SESSA

När vi kom hem från lekplatsen nu i eftermiddag har Thyra varit väldigt gnällig och när hon skulle äta bröt hon ihop totalt och bara var ledsen och sa att hon ville sova - INTE likt henne. Vi tog tempen på henne och den visade 39 grader (!) inte undra på att hon var grinig. Så det fick bli en alvedon och sen sängen och hon har sovit sen strax efter 17. Det är lika bra att låta henne sova för man vet ju själv hur det är när man är sjuk då vill man bara sova och bli av med skiten. Det är bara att hålla tummarna för att det inte är något långvarigt utan att hon är pigg snart igen. Vi fick lite snabbt ställa in morgondagens fika och jag antar att vi får ställa in sångstunden i Stadsträdgården också, men vi avvaktar tills i morgon så får vi se.

Jag låg bredvid henne när hon skulle somna och då gjorde det riktigt ont i mig att se att det allra bästa jag och M har inte mår helt bra. Jag önskar såå att det var jag som låg där i stället. Jag blir varje dag förvånad över hur otroligt stark kärlek man kan känna till en annan person, jag skulle utan tvekan göra ALLT för vår lilla sessa ♥



Sjuk liten sessa


Kommentarer
Postat av: farmor

Stackars farmors lilla docka.Hoppas att det går över fort.Kram.

2009-08-14 @ 21:53:26
Postat av: Karin

Jaa, det får vi verkligen hoppas! Inget kul att se henne sjuk.

2009-08-14 @ 22:30:46
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0