SJUK :(

Jag är SJUK! Minns inte när det hände senast. Det är sååå tråkigt att vara sjuk särskilt när det är helg och allt jag vill är att vara med familjen. Jag har fått tillbaka den allergiska reaktionen (???) i munnen som jag hade för några månader sen plus att jag har feber och ont i kroppen. Ingen vidare lördag med andra ord. Om jag orkar ikväll ska jag uppdatera lite om vad som hänt de senaste dagarna för även om det varit tomt här på bloggen har det inte varit tomt på händelser, har bara inte hunnit med.

M och Thyra är iväg och handlar lite så jag ska passa på att lägga mig i sängen och vila, det ska ju vara den bästa medicinen.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Å vad tråkigt. Krya på dig snabbt, och, som du skriver, VILA.

Kram!

2009-08-22 @ 23:02:01
Postat av: Karin

Tack, vad gullig du är! Jag låg i sängen nästan hela dagen igår och idag är iaf febern borta :) VIlka fina bilder du har på din blogg!!

Kramis

2009-08-23 @ 17:21:43
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0