SKÖNT MED HELG

Det är så skönt att det är helg för då har man ingen klocka som ringer tidigt. Även om vi här har en dotter som vaknar tidigt så kan vi ändå ligga och dra oss och det är precis det vi gjorde i morse. Idag har vi varit och provkört en bil, mest för skoj skull men vår bil börjar närma sig lite tråkiga (DYRA) utbyten av delar så vi funderar på att byta men inget är bestämt än. Thyra gillade bilen väldigt mycket för hon somnade under provåket :)

Nu i eftermiddag har vi varit ute och cyklat och som vanligt hamnade vi på en lekplats. Fråga är om det var Thyra eller M som hade roligast?!  ;) Just nu håller vi på och gör oss i ordning för ikväll ska vi hem till våra härliga vänner Ciss och Rickard. Kan gissa att det kommer bli smaskig mat och spel ikväll...inte mig emot! Jag har en liten sessa som står precis bredvid mig och tar i för kung och fosterland så det är nog dags att byta blöja skulle jag tro.

Trevlig lördagkväll på er (det kommer vi ha!) ♥



Barnasinnet sitter kvar länge hos vissa  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0