SLAPPARSÖNDAG

Idag har vi verkligen haft en slappardag. Thyra vaknade någon gång efter sex men vi gick inte upp förrän närmare halv nio - SKÖNT! Innan frukost hade vi hunnit ringa både morfar och farfar...Thyra gillar att prata i telefon  :)

Efter frukost och en massa lek och bus åkte jag iväg på en liten shoppingrunda. Jag gillar ju att shoppa men idag var det mataffären som gällde och det är väl inte det roligaste man kan tänka sig, men jag fick med mig fina höstblommor hem också. Thyra fick vara hemma med M och de hade haft det jättemysigt medan jag var iväg. Vågar vi tro att Thyras arg-period är på väg över...

Efter maten var det två trötta hjältar som gick för att vila lite medan jag plockade här hemma. En riktigt skön söndag utan en massa stress.


Två sötnosar som vilar lite ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0