SNURR, SNURR, SNURR...

...så går det runt i mitt huvud just nu! Efter två dagar på nya jobbet är jag fullmatad med information. Jag är inte vad vid att sitta still och bara lyssna och det är precis det jag har gjort i två dagar nu, men det är roligt att vara igång med nya jobbet. I morgon får jag äntligen tid till att vara med mitt arbetslag och lära känna dem lite bättre, det ser jag fram emot. Träffade dem en kort stund på förmiddagen i dag och det verkade vara ett glatt gäng (får se hur det är en bit in på terminen...)

Mormor har varit gullig och hämtat Thyra på förskolan de här två dagarna eftersom både M och jag har jobbat sent. Vi vill inte att hon ska få för långa dagar så här i början, men det har gått bra de här två första dagarna. I morgon får jag lämna på förskolan (kommer inte kunna göra det någon dag när jag går på mitt riktiga schema) och det ska bli skoj, sen hämtar M henne vid 15-tiden för sen ska vi på möte med ett hustillverkarföretag...spännande!



Thyra och söta Ebba på fotbollsmatchen igår. M´s lag vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0