TILLBAKA TILL VARDAGEN

I morgon är det dags att återgå till vardagen igen efter många veckors sommarledighet. Det känns både bra och samtidigt lite trist. Bra för att det är lite skönt att komma tillbaka i rutinerna igen (man är ju vanemänniska) och trist för att det inte blir lika mycket tid tillsammans med familjen och det blir genast ett helt annat tempo, man kan inte bara ta dagen som den kommer. Sommaren har varit toppen (kunde varit bättre väder givetvis!) med MASSOR av tid med familjen och roliga stunder med nära och kära ♥.

I morgon börjar jag mitt nya jobb, men första dagen består bara av en massa information och det är först på tisdag som jag träffar mitt arbetslag och mina nya jobbarkompisar, så det blir lite mjukstart vilket kan vara skönt så man hinner koppla på hjärnan. Det känns som att jobbet börjar på riktigt först när alla elever kommer och det blir först den 20:e.

Mina tankar kommer nog vara splittrade i morgon eftersom det är första dagen för Thyra på förskolan på 9 veckor. M ska lämna i morgon för Thyra är så himla mammig just nu, så vi tror att det blir bäst för henne om vi gör så. Men jag tror att efter bara en liten stund kommer hon leka för fullt och inte ha en tanke på varken mig eller M. Mitt mammahjärta kommer säkert längta ihjäl sig efter vår lilla sessa ♥

Nu ska jag gå och lägga mig och ställa klockan för första gången på lääääänge.
GODNATT





Kommentarer
Postat av: Annelie

Lycka till med allt! :)

2009-08-10 @ 07:21:11
Postat av: Karin

Tack söta du!

2009-08-11 @ 20:35:38
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0