UT OCH NJUT!

Egentligen ska jag inte sitta här utan vara ute i solen och njuta för idag bjuds vi på en härlig sommardag! Jag och Thyra har varit och hälsat på på förskolan idag, på måndag drar vardagen igång igen. Det var inte så många barn där idag så det blev lite av en mjukstar vilket var bra för Thyra för hon var ganska avvaktande och ville helst vara hos mig. På måndag får M lämna och sen när hon är själv med barnen och fröknarna kommer det gå hur bra som helst, det är jag övertygad om.

I eftermiddag får vi mysigt besök av Sofia och Hedda, kanske kan tjejerna få bada lite i poolen. Det har ju inte varit alltför mycket bad den här sommaren så man får ta vara på varje chans man får. Ikväll kommer mina och Ms föräldrar hit på lite grillkväll. De har ställt upp så mycket under våren med att hämta Thyra på förskolan så det här är vårt TACK till dem ♥.

Nu ska jag UT och NJUTA! Tar med mig min bok ut så jag äntligen får läst lite.



En bild på Thyra-Bus nerkrupen i en kylväska. (Bilden är tagen med min mobil där av kvalitén)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0