VÅR DAG SÅ HÄR LÅNGT

Man hinner ganska mycket när man är hemma med en liten tjej som är sjuk men som ändå är så pass pigg att hon orkar leka. Vi har målat, lekt med lera, fikat, varit ute på lekplatsen och i trädgården, men nu blev hon lite trött så nu tittar hon på tv. Den här gången är det inte Alfons Åberg utan Bamse som gäller. Om ett litet tag kommer M hem och byter av mig så jag får åka ner till jobbet och vara med på ett möte. Jag tycker det fungerar vädigt bra när Thyra är sjuk för vi kan oftast dela på vabandet så en slipper vara borta från jobbet massor.



Måla, fika, leka med deg, spela golf, titta på nyckelpiga, gå ut med vagnarna, göra kakor till Olle som fyller 2 år idag...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas Thyra blir bra snart och krama henne från mig



Kramisar

2009-08-17 @ 16:22:12
Postat av: Karin

Tack söta du!

2009-08-17 @ 18:36:59
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0