ANNANDAGEN

På annandagen fyller Thyras farfar år, men i år valde han att fira sin födelsedag på sommaren, men lite firande blev det allt ändå. Vi började med hans födelsedagpresent som var biljetter till invigninsmatchen i den nya arenan som byggts här i stan. Hela familjen gick på bandy och såg Villa vinna över Kungälv. Det var första gången jag var på bandy utan att frysa. Jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt, bandy förknippar jag med stelfrusna tår och dubbla par vantar. Men jag tror jag kan vänja mig vid att i fortsättningen se på bandy inomhus :)


Invigningsmatchen i den nya arenan



Efter matchen åkte vi hem till Malin och Martin för att fira svärfar med smörgåstårta. Det var första gången i jul som hela familjen var samlad och det var jätteskoj att få träffa alla. Kusinerna bytte sina julklappar, ett utdraget julfirande i år men det gör inget för jag tror barnen tycket det var skoj att få julklappar även om det inte var julafton.



Grattis farfar på DIN födelsedag ♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken härlig annandag!



P.S. Mindes inte att vi lekte bibla i alla dina böcker också. Tack för påminnelsen. nostalgisk



Kram!

2009-12-27 @ 09:56:30
URL: http://stundpajorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0