GOTT NYTT ÅR!

Nu är snart 2009 slut och ett nytt år tar vid. 2009 har varit ett bra år på många sätt. Det var året då Thyra började förskolan, jag nervöst började ett nytt jobb som visade sig vara något av det bästa jag gjort, vi gjorde några härliga semesterresor med underbara vänner, flera bebisar kom till världen....ja, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men snart kommer våra vänner hit för att fira in det nya året :) 2010 hoppas vi blir året då vi flyttar in i vårt drömhus, jag tror faktiskt att det nya året kommer kretsa väldigt mycket kring just det. Men vi hoppas också så klart att det blir ett år fyllt med trevliga upplevelser med nära och kära!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS! ♥






Kommentarer
Postat av: Annelie

Gott Nytt till er också!

2010-01-01 @ 13:18:16
URL: http://lyckakanvaraenton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0