JULDAGEN

På juldagen var det dags att åka till Majåker igen (annat hus dock) och träffa mammas släkt igen. På juldagen äter vi inte julmat utan vi brukar äta kött och potatis och GUD vad gott det smakar efter all julmat! Höjdpunkten på juldagen är det numera traditionella släktmästerskapet i bowling. En rolig tradition som vi haft i 6 år tror jag. Först kör vi lagtävlingar och sen två individuella tävlingar, vinnaren i den ena individuella tävlingen vinner vandringspriset. I år var det Thomas som tog hem tävlingen. Jag tycket jag gjorde en bra serie på 131 poäng men Thomas var liiiiite bättre på 188 ;) Juldagen avslutades med spelkväll hemma hos oss tillsammans med vännerna.

Har inga bilder från juldagen än eftersom vår kamera valde att lägga av när vi kom till bowlingen, men jag ska nog få tag i några, det var många som fotade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0