THE DREAM!

I AM LIVING MY DREAM...

Jag kan knappt tro att det är SANT men i december nästa år flyttar vi in i vårt nybyggda DRÖMHUS!! Som jag har drömt och längtat efter att det här ska hända och snart, snart händer det...helt otroligt! Det är visserligen ett helt år kvar men när vi sätter nyckeln i låset och kliver in tror jag vi kommer säga att det här året har gått fort. Det kommer blir första gången vi längtar efter att sommaren ska ta slut, första spadtagen tas nämligen i september 2010. Nu har vi våren på oss att åka runt och spana in hur vi vill att allt ska vara både invändigt och utvändigt, inga lätta beslut att ta MEN roliga :) Åhhhh kommer nog ta ett tag innan jag smälter det här och börjar förstå. Ett konstant leende och pirr i magen infinner sig så fort jag tänker på det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Å va roligt! Är så glad för eran skull. Ska vi ta en fika nån dag?

KRAM

2009-12-06 @ 21:13:59
URL: http://ilivetshandelser.blogg.se/
Postat av: Sofia

STORT GRATTIS!! Jag förstår att mötet gick bra! Gud vad härligt.. Avis så in norden! :-) Ser fram emot att träffa er i helgen, hörs om det i veckan! Puss o kram!

2009-12-07 @ 16:24:50
Postat av: Annelie

Vad kul! Stort grattis! :)

2009-12-09 @ 18:41:27
URL: http://lyckakanvaraenton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0