FÖDELSEDAGSFIRANDE

Nu i eftermiddag och kväll har vi haft besök av stora delar av släkten. Jag fick många fina och bra presenter och flera fina buketter med blommor. Det är roligt med kalas men tiden går så väldigt fort, känns som jag inte hann prata med alla som var här. Men jag är jätteglad för att så många ville komma och fira min dag!

Den här fina vasen och blommorna fick jag.


Nu sitter jag och M i soffan och bara slappar. Tyvärr missade vi melodifestivalen, men det gör inte så mycket för jag  tycker det blir lite tjatigt med så många deltävligar. Thyra sover gott efter att ha busat med kusninen Ebba och sysslingen Elsa hela kvällen. Har vi tur blir det kanske lite sovmorgon imorgon och det är ju aldrig fel.


Fin skål från Marimekko.


Fina blommor från mamma & pappa.


 

TACK FÖR ALLA PRESENTER OCH FÖR ATT NI KOM OCH GJORDE MIN FÖDELSEDAG TILL EN JÄTTEFIN DAG!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka härliga blomsterbuketter!

2009-02-22 @ 08:22:49
URL: http://stundpajorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0