GODNATT

Nu ska jag snart gå och lägga mig, dels för att jag är trött efter en ganska så tuff arbetsvecka, men sen vill jag även vara pigg imorgon för imorgon är det ingen vanlig dag...utan min FÖDELSEDAG!

Ikväll har vi ordnat och grejat inför kalaset imorgon. Jag har städat hela huset och M har gjort en massa goda pajer. M är en riktig hejare i köket, här hemma är det han som står för den mesta matlagningen och jag för ordningen och redan. Jag måste säga att jag trivs rätt bra med den fördelningen eftersom M är mycket mer intresserad av mat än vad jag är (hmmm hungrigare kanske är bättre att skriva...).

Sessan sover gott sen några timmar tillbaka, man blir trött efter en hel vecka på förskolan.

GODNATT O SOV GOTT


Sessan sover gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0