NU SÅ...

Nu så....nu känns det lite bättre...strykhögen är borta och med lite omkastning i jobbplaneringen så löser sig morgondagen fast jag inte kunde jobba något hemma nu ikväll. Känns skönt att kunna krypa ner i sängen utan att behöva grubbla allt för mycket över morgondagens jobb. Det är det här som är baksidan med läraryrket...allt grubblande över mål som ska uppnås, elever som inte har det så bra, alla förberedelser inför lektionerna...

Nu ska jag krypa ner och försöka få några sidor läst i min bok. Förra natten fick vi ha en orolig sessa mellan oss, hoppas att hon får sova skönt i sin säng hela natten, inte för att det inte är skönt att ha henna intill sig men man sover inte riktigt lika bra då...älskade lilla sessan♥.

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, det är lurigt med yrket att man aldrig blir färdig... I år har jag lyckats jobba utan den stress som jag tidigare känt. Det är jätteskönt!



Ha en bra dag!

2009-02-25 @ 07:32:33
URL: http://stundpajorden.blogspot.com
Postat av: Lucas

Tänkte bara kika in här och se om min favvo minimänniska hittar på lika roliga saker som jag...

I helgen var jag och hälsade på min bror (inte snäll), 2 systrar (ganska snälla, men vilka bitchar) och min MAMMA!

Vi hade jätte roligt och busade så jag blev helt slut, så fort jag log så trillade min tunga ut... Hoppas vi ses snart /Lucas

2009-02-25 @ 16:04:11
URL: http://www.webma.nu/lucas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0