SNART SOVDAGS...

Nytränad, nyduschad, nybäddad säng....ska bli riktigt skönt att sova snart.!

Tror det blir tidigt i säng ikväll för att läsa min bok lite. Förr plöjde jag en bok ganska snabbt men nu tar det vääääldigt lång tid för mig att ta mig igenom den här boken, inte för att den är dålig utan för att jag ofta är för trött för att läsa.

Ikväll kändes det riktigt skönt att träna, jag hade mycket ork. När jag kom hem var det dags för sessan att bada så hon är ren och fin inför förskolan imorgon. Sen somnade hon sött i sin säng (även den nybäddad).

Imorgon är det dags för en ny vecka fylld med jobb, klädparty, hämtning och lämning på förskolan, förhoppningsvis en fikadate med Cissi, träning och kalas...bäst att lägga mig så jag orkar med allt!

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken bok? (nyfiken)

Ha en skön vecka!

2009-02-22 @ 21:58:44
URL: http://stundpajorden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!



/En som inte kunde komma...

2009-02-23 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0