SOFT

Jag hämtade en nyvaken Thyra på förskolan tidigare idag. Hon hade som vanligt haft en jättebra dag. Jag är så nöjd med vår avdelning för fröknarna där är helt toppen allihop! Jag behöver inte oroa mig nåt för sessan medans jag är på jobbet vilket är jätteskönt! Jag och Thyra åkte sen direkt ner till stan och handlade lite mat, kan ju säga som så här att vi var ju inte ensamma i mataffären idag...
När vi kom hem åt vi lite mellanmål och sen glömde vi alla "måsten" och bara myste tillsammans i soffan, Thyra såg på Nicke Nyfiken och jag halvsov.

Nu i kväll har vi städat och plockat i ordning lite och ätit mysig fredagsmat tillsammans alla tre. M hade som vanligt kockat, den här gången blev det god hemmagjord pizza. Thyra är riktigt förtjust i pizza.
Nu sover sessan sött och jag och M softar i soffan, tror det blir en film snart men känner jag mig själv rätt så sover jag nog inom en halvtimme.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0