SOL

Just nu skiner solen ute och det är jättehärligt! Det känns nästan som vår ute...åh nu längtar jag efter riktig vår och sommar, halvkorta byxor, ballerinaskor och mysiga picknickar.

Idag har Thyra och M varit och badat på förmiddagen så nu ligger de helt utslagna i soffan båda två. Medans de plaskade i vattnet passade jag på att ha lite egen-tid på stan. Jag köpte bland annat två födelsedagspresenter...tre blev det nästan för jag köpte en sak till mig för pengar jag fick när jag fyllde år. Jag skulle egentligen ha pyjamas till Thyra för de hon har nu har hon växt ur men jag hittade inga fina, istället fick hon en söt vattenflaska (hon älskar att dricka vatten ur flaskor). Sen gick jag inom VeroModa och hittade ju givetvis en jättetuff tunika som passar både till vardags och till fest....jag är ju sååå ofta ute och festar nu för tiden :)
Inne på VeroModa träffade jag Sofia som jag lärde känna i föräldragruppen och vi smidde lite semesterplaner lite snabbt....ska träffas nästa helg och planera lite mer...kommer bli jätteskoj!

Nu ska M snart iväg och spela fotbollsmatch och jag och sessan ska träffa Cissi och titta på handboll. Det är ju derby idag mellan Kållandsö och Linne....heja Kållandsö!!


Så här trött blir man av att bada



Thyras vattenflaska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0